Každé vaše dítě je nutné v e-shopu přihlašovat samostatně. 1 dítě = 1 nákup resp. 1 přihláška Do kolonky poznámka prosím vyplňujte datum narození dítěte.

Obchodní podmínky

 

Tyto všeobecné obchodní podmínky (“Podmínky”) společnosti Městská sportovní zařízení Benešov, s.r.o, se sídlem Sportovní 1913, 256 01 Benešov, IČO 05583951, zapsaná v obchodním rejstříku pod sp. zn. C 266376 vedená u Městského soudu v Praze, e -mail msz@mszbenesov.cz, telefonní číslo 317 723 012 („My” nebo „Prodávající”) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů („Občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti vás, jakožto kupujících, a nás, jakožto prodávajících, vzniklá v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy („Smlouva“) uzavřené prostřednictvím E-shopu na webových stránkách https://eshop.mszbenesov.cz

Všechny informace o zpracování Vašich osobních údajů jsou obsaženy v Zásadách zpracování osobních údajů, která naleznete zde. 

Ustanovení těchto Podmínek jsou nedílnou součástí Smlouvy. Smlouva a Podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Znění Podmínek můžeme jednostranně měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění Podmínek.

Jak jistě víte, tak komunikujeme primárně na dálku. Proto i pro naši Smlouvu platí, že jsou použity prostředky komunikace na dálku, které umožňují, abychom se spolu dohodli bez současné fyzické přítomnosti nás i vás, a Smlouva je tak uzavřena distančním způsobem v prostředí E-shopu, a to prostřednictvím rozhraní webové stránky („webové rozhraní E-shopu“).

Pokud některá část Podmínek odporuje tomu, co jsme si společně schválili v rámci procesu vašeho nákupu na našem E-shopu, bude mít tato konkrétní dohoda před Podmínkami přednost.

 I. NĚKTERÉ DEFINICE

1. Cena je finanční částka, kterou budete hradit za Služby;

2. DPH je daň z přidané hodnoty dle platných právních předpisů;

3. Faktura je daňový doklad vystavený v souladu se zákonem o dani z přidané hodnoty na Celkovou cenu;

4. Objednávka je Váš neodvolatelný návrh na uzavření Smlouvy o koupi služby s námi;

5. Uživatelský účet je účet zřízený na základě vámi sdělených údajů, jež umožňuje uchování zadaných údajů a uchovávání historie objednaného zboží a uzavřených Smluv;

6. Vy jste osoba nakupující na našem E-shopu, právními předpisy označovaná jako kupující;

7. Služby je vše, co můžete nakoupit na E-shopu.

 

II. OBECNÁ USTANOVENÍ A POUČENÍ

1. Koupě služby je možná jen přes webové rozhraní E-shopu.

2. Při nákupu služby je vaše povinnost poskytnout nám všechny informace správně a pravdivě. Informace, které jste nám poskytli při objednání zboží budeme tedy považovat za správné a pravdivé.

 

III. UZAVŘENÍ SMLOUVY

1. Smlouvu s námi je možné uzavřít pouze v českém jazyce.

2. Smlouva je uzavírána na dálku prostřednictvím E-shopu, přičemž náklady na použití komunikačních prostředků na dálku hradíte vy. Tyto náklady se však nijak neliší od základní sazby, kterou hradíte za používání těchto prostředků (tedy zejména za přístup k internetu), žádné další náklady účtované námi tedy nad rámec celkové ceny nemusíte očekávat. Odesláním objednávky souhlasíte s tím, že prostředky komunikace na dálku využíváme.

3. K tomu, abychom mohli smlouvu uzavřít, je třeba, abyste na E-shopu vytvořili návrh objednávky. V tomto návrhu musí být uvedeny následující údaje:

a) Informace o nakupované službě (na E-shopu označujete zboží, o jehož nákup máte zájem, tlačítkem „Přidat do košíku“);

b) Své identifikační a kontaktní údaje sloužící k tomu, abychom mohli doručit službu, zejména tedy jméno, příjmení, adresu, telefonní číslo a e-mailovou adresu;

4. V průběhu tvorby návrhu objednávky může až do doby jejího vytvoření údaje měnit a kontrolovat. Po provedení kontroly prostřednictvím stisku tlačítka „Objednávka zavazující k platbě“ objednávku vytvoříte. Před stiskem tlačítka musíte ale ještě potvrdit vaše seznámení se a souhlas s těmito Podmínkami, v opačném případě nebude možné objednávku vytvořit. K potvrzení a souhlasu slouží zatrhávací políčko. Po stisku tlačítka „Objednávka zavazující k platbě“ budou všechny vyplněné informace odeslány přímo nám.

5. Vaši Objednávku vám v co nejkratší době poté, kdy nám bude doručena, potvrdíme zprávou odeslanou na vaši e-mailovou adresu zadanou v objednávce. Součástí potvrzení bude shrnutí objednávky. Potvrzením Objednávky z naší strany dochází k uzavření smlouvy mezi námi a vámi. Podmínky ve znění účinném ke dni objednávky tvoří nedílnou součást Smlouvy.

6. Mohou nastat i případy, kdy Vám nebudeme moci objednávku potvrdit. Jedná se zejména o situace, kdy zboží není dostupné nebo případy, kdy objednáte větší počet kusů zboží, než kolik je z naší strany umožněno. Informaci o maximálním počtu zboží vám však vždy v rámci E-shopu předem poskytneme a neměla by pro vás být tedy překvapivá. V případě, že nastane jakýkoli důvod, pro který nemůžeme objednávku potvrdit, budeme Vás kontaktovat a zašleme Vám nabídku na uzavření smlouvy v pozměněné podobě oproti objednávce. Smlouva je v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy naši nabídku potvrdíte.  

7. V případě, že v rámci E-shopu nebo v návrhu objednávky bude uvedena zjevně chybná cena, nejsme povinni Vám zboží za tuto cenu dodat ani v případě, kdy jste obdrželi potvrzení objednávky, a tedy došlo k uzavření smlouvy. V takové situaci Vás budeme bezodkladně kontaktovat a zašleme Vám nabídku na uzavření nové Smlouvy v pozměněné podobě oproti Objednávce. Nová Smlouva je v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy Naši nabídku potvrdíte. V případě, že Naši nabídku nepotvrdíte ani ve lhůtě 3 dnů od jejího odeslání, jsme oprávněni od uzavřené Smlouvy odstoupit. Za zjevnou chybu v Ceně se považuje například situace, kdy Cena neodpovídá obvyklé ceně u jiných prodejců nebo chybí či přebývá cifra.

8. V případě, kdy dojde k uzavření Smlouvy, Vám vzniká závazek k zaplacení Celkové ceny.

9. V případě, že máte zřízen Uživatelský účet, můžete učinit Objednávku jeho prostřednictvím. I v takovém případě máte ale povinnost zkontrolovat správnost, pravdivost a úplnost předvyplněných údajů. Způsob tvorby Objednávky je však totožný, jako v případě kupujícího bez Uživatelského účtu, výhodou však je, že není třeba opakovaně vyplňovat Vaše identifikační údaje.

 

IV. UŽIVATELSKÝ ÚČET

1. Na základě Vaší registrace v rámci E-shopu můžete přistupovat do svého Uživatelského účtu.

2. Při registraci Uživatelského účtu je Vaše povinnost uvést správně a pravdivě všechny zadávané údaje a v případě změny je aktualizovat.

3. Přístup k Uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Ohledně těchto přístupových je Vaší povinností zachovávat mlčenlivost a nikomu tyto údaje neposkytovat. V případě, že dojde k jejich zneužití, neneseme za to žádnou odpovědnost.

4. Uživatelský účet je osobní, a nejste tedy oprávněni umožnit jeho využívání třetím osobám.

5. Váš Uživatelský účet můžeme zrušit, a to zejména v případě, když jej více, než 2 roky nevyužíváte, či v případě, kdy porušíte své povinnosti dle Smlouvy.

6. Uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení.

V. CENOVÉ A PLATEBNÍ PODMÍNKY, VÝHRADA VLASTNICKÉHO PRÁVA

1. Cena je vždy uvedena v rámci E-shopu, v návrhu Objednávky a samozřejmě ve Smlouvě. V případě rozporu mezi Cenou uvedenou u Službou v rámci E-shopu a Cenou uvedenou v návrhu Objednávky se uplatní Cena uvedená v návrhu Objednávky, která bude vždy totožná s cenou ve Smlouvě. 

2. Celková cena je uvedena včetně DPH včetně veškerých poplatků stanovených zákonem.

3. Platbu Celkové ceny po Vás budeme požadovat po uzavření Smlouvy. Úhradu Celkové ceny můžete provést následujícími způsoby:

a) Bankovním převodem. Informace pro provedení platby Vám zašleme v rámci potvrzení Objednávky. V případě platby bankovním převodem je Celková cena splatná do 14ti dní od potvrzení objednávky.

b) Kartou online. V takovém případě probíhá platba přes platební bránu Shoptetpay, přičemž platba se řídí podmínkami této platební brány, které jsou dostupné na adrese: www.shoptetpay.cz. V případě platby kartou online je Celková cena splatná do 14ti dní od potvrzení objednávky.

c) Hotově při osobním odběru. Hotově lze hradit Službu v případě převzetí v Naší provozovně. V případě platby hotově je celková cena splatná do 14 dní od potvrzení objednávky.

4. Faktura bude vystavena v elektronické podobě po uhrazení Celkové ceny a bude zaslána na Vaši e-mailovou adresu. 

5. Vlastnické právo ke Službě na Vás přechází až poté, co zaplatíte Celkovou cenu. V případě platby bankovním převodem je Celková cena zaplacena připsáním na Náš účet, v ostatních případech je zaplacena v okamžik provedení platby. 

VI. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

V případě odstoupení od Smlouvy se budeme řídit dle níže uvedených storno podmínek.

STORNO PODMÍNKY PŘÍMĚSTSKÉ TÁBORY MSZ BENEŠOV

Dojde-li ke zrušení přihlášky na příměstský tábor 91 a více dnů před konáním tábora, nebude se účtovat žádný storno poplatek.

Dojde-li ke zrušení přihlášky na příměstský tábor 90 až 30 dní před konáním tábora, činí storno poplatek částku ve výši 30 % z celkové ceny tábora.

Dojde-li ke zrušení přihlášky na příměstský tábor 29 až 11 dnů před konáním tábora, činí storno poplatek částku ve výši 80 % z celkové ceny tábora.

Dojde-li ke zrušení přihlášky na příměstský tábor méně než 10 dnů před konáním tábora, činí storno poplatek částku ve výši 100 %, stejně tak, pokud účastník nenastoupí vůbec.

V případě, že přihlášený účastník zruší svoji přihlášku, ale jeho rodiče naleznou a doporučí náhradníka, který se zaregistruje a uhradí plnou cenu tábora, nebudou původně registrovanému účastníkovi účtovány žádné storno poplatky.

Zrušení přihlášky lze provést pouze písemně či emailem na adresu tabory@mszbenesov.cz. Za den zrušení přihlášky na tábor se bude považovat den doručení emailu organizátorům.

V případě nemoci znemožňující účast dítěte na táboře, storno poplatky budou účtovány ve výši 30% z celkové částky. Nemoc je potřeba doložit lékařským potvrzením. Peníze se vrátí na základě žádosti rodičů.

V případě předčasného ukončení účasti na táboře bez zavinění na straně organizátorů tábora, nevzniká organizátorům povinnost vrátit zaplacenou cenu, ani její poměrnou část. V případě onemocnění (karantény) během tábora se však vrací poměrná část zaplacené ceny vypočítaná počtem dnů. Každý započatý den se hradí jako celý. Nemoc je potřeba doložit lékařským potvrzením. Peníze se vrátí na základě žádosti rodičů.

 

STORNO PODMÍNKY PLAVECKÉ KROUŽKY MSZ BENEŠOV 

POSKYTOVÁNÍ NÁHRADNÍCH HODIN

  • Plavecké kroužky fakturujeme v druhé polovině srpna, t.j. 14 dní před zahájením školního roku tak , aby bylo známo, zda přihlášený účastník nemá v rozvrhu školní vyučování a kroužku se může zúčastnit.

     

  • Plavecká škola poskytuje náhradní hodiny pouze ve výjimečných případech (bazén mimo provoz, uzavření bazénu z důvodu nařízení vlády ČR, nemoci zaměstnanců plaveckého bazénu atd.). Pokud není možné z kapacitních důvodů lekce nahradit, budou peníze po dohodě s Vedoucí plavecké školy vráceny na účet, ze kterého byla platba provedena.

     

  • V případě dlouhodobé nemoci (5 a více lekcí po sobě jdoucích) budou po dohodě s Vedoucí plavecké školy a na základě lékařského potvrzení peníze v poměrné části vráceny na účet, ze kterého byla platba provedena.

 

VII. ŘEŠENÍ SPORŮ SE SPOTŘEBITELI

1. Nejsme ve vztahu ke kupujícím vázáni žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) Občanského zákoníku.

2. Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťujeme prostřednictvím elektronické adresy tabory@mszbenesov.cz. Informaci o vyřízení stížnosti zašleme na elektronickou adresu kupujícího.

3. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím, který je spotřebitelem, z kupní smlouvy uzavřené elektronickými prostředky.

4. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

 

VIII. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

1. Pokud náš a váš právní vztah obsahuje mezinárodní prvek (tedy například budeme zasílat zboží mimo území České republiky), bude se vztah vždy řádit právem České republiky. Pokud jste však spotřebitelé, nejsou tímto ujednáním dotčena Vaše práva plynoucí z právních předpisů.

2. Veškerou písemnou korespondenci si s Vámi budeme doručovat elektronickou poštou. Naše e-mailová adresa je uvedena u Našich identifikačních údajů. My budeme doručovat korespondenci na Vaši e-mailovou adresu uvedenou ve Smlouvě, v Uživatelském účtu nebo přes kterou jste nás kontaktovali.

3. V případě vyšší moci nebo událostí, které nelze předvídat (přírodní katastrofa, pandemie, provozní poruchy, výpadky subdodavatelů apod.), neneseme odpovědnost za škodu způsobenou v důsledku nebo souvislosti s případy vyšší moci, a pokud stav vyšší moci trvá po dobu delší než 10 dnů, máme My i Vy právo od Smlouvy odstoupit.

4. Smlouva včetně Podmínek je archivována v elektronické podobě u nás, ale není Vám přístupná. Vždy však tyto Podmínky a potvrzení Objednávky se shrnutím Objednávky obdržíte e-mailem a budete tedy mít vždy přístup ke Smlouvě i bez Naší součinnosti. Doporučujeme vždy potvrzení Objednávky a Podmínky uložit.

5. Tyto Podmínky nabývají účinnosti 31.1.2023.